Oli ihan kiva viettää iltaa Ojangossa eilen tyttöjen kanssa. Oli suorastaan helle ! Aurinko mollitti täydeltä terältä koko ajan. Ihanaa !  Aloitimme Daran kanssa maxien mölliradan. En ollut innoissani aloittajan paikasta, mutta minkäs teet, jonkun se on ensimmäisenäkin oltava.  Dara oli vähän löysällä tuulella kaikesta odottamisesta, mutta rauhallisesti ja varmasti aioinkin aloittaa. Dara keskittyi kyllä sitten ihan hyvin, mutta yhdellä putkella meille tuli kommunikaatiokatkos. Dara katseli minua, että: "Oletko varma, että mun pitää mennä tonne ? Siis tonne putkeenko ? Varmastikko ? No okei sitte."  Siitä meille rapsahti kieltovirhe eli vitonen ja aikaa tuhraantui. Muuten rata meni hienosti, A:n kontakti loistavasti ja ihanneaikakin alittui. Vähän olin pettynyt, ettei puomia ollut radalla, koska Dara niin tykkää siitä. Radan suoritettuamme oli jo kiire mätsäripaikalle.

Elli pian häkistä ulos ja Dara tilalle. Mätsärikehässä oli vuoromme jo mennyt ohi, mutta saimme mennä mukaan seuraavaan pariin, joka oli vuorossa. Ellin parina oli vain 10kk ikäinen espanjanvesikoira ja tällä kertaa veteraani vei voiton paristaan ja Elli pokkasi punaisen nauhan. Elli esiintyi iloisesti häntä heiluen ja antoi todella hyvin tuomarin katsoa hampaansa ja tunnustella kroppaansa. Olin niin iloinen ja ylpeä. Miten se onkaan muuttunut näiden vuosien varrella ?! Arasta räyhääjästä, mallikelpoiseksi koirakansalaiseksi !   Isossa punaisten kehässä olimme mukana ihan kalkkiviivoille asti kuuden parhaan joukossa, mutta sitten meidät käteltiin ulos, emmekä sijoittuneet palkinnoille.

Olin kaikenkaikkiaan tosi tyytyväinen ja pärjäsin molemman kanssa yksin hyvin. Tytöt käyttäytyivät oikein mallikkaasti.  Häkki tosin oli hyvä olla mukana, koska remmin päässä Dara hermostuu, jos mä menen Ellin kanssa pois. Häkissä se lepäili tyytyväisenä.