No ei nyt sentään.  Tosin lauantai iltapäivän mahtava ukkoskuuro viilensi ilman eikä elohopea nouse enää millään yli +15 asteen. Lupailivat kuitenkin hiukka lämpenevämpää loppuviikkoon.  Viikko vierähti nopeasti. Mulla oli lähes joka ilta jotain kokousta tai menoa, joten torstain mätsäriin meno jäi yrityksen asteelle. Ei jaksannu enää ! Keskiviikon agitreenitkin menivät Ojanko Cupissa töissä. En ottanut Elliä mukaan kuumaan autoon kököttämään koko illaksi. Maxien startit olivat vasta illan viimeisenä.

Heti maanantaina viikko sitten soitin reippaana lopultakin "omalle" eläinlääkäritädillemme varatakseni Darkulle sen sterilointiajan. No eikö mitä, siellä oli puhelinvastaajassa viesti, että ovat lomalla ja tulevat 31.5. Siis mä en varmaan ikuna saa Daraa sinne leikkuupöydälle.    Ei sillä, suurin vetkuttajahan se tässä olen ollut minä itse. Ei parane muuta kuin katsoa peiliin vaan.

Lauantaina jännitys on huipussaan, kun lähdetään Empun kanssa Iitin ryhmikseen. Kuis Eppunen siellä pärjäilee... Hui.

Mä oon varmaan sairas päästäni tai jotain, kun aina päätän ettei koskaan enää minnekään näyttelyyn kummankaan kanssa ja silti aina johonkin ilmoittaudun ja sitten pahostelen perään. Hullu sekopää mamma koirapahoilla.