Niin...eikös viikonloput pitäisi olla rentoutumista ja lepoa varten ?! :D  No mulla oli touhua ihan riittävästi. Tuntuu, että pääsi töihin lepäämään..hih. Tosin kyllä mua väsyttää aika mukavasti, ei olis ollu pahitteeksi pieni palautumisloma viikonlopusta.

Lauantaina hommailin kotona, lenkitin koirat ja sitten kummitytön 11v. synttäreille. Sieltä kotiuduttuamme taas koissujen kanssa iltalenkille ja ne olivatkin tarmoa täynnä. Vielä riitti riehua sisällekin.

Sunnuntaina lähdin aamulla aikaisin Purinalle kisoihin töihin. Olin kaksi ekaa luokkaa kellossa sekä radallakin vähän ja viimeisen luokan lähettinä. Siinä sivussa hoitelin palkinnot palkintopallille valmiiksi odottamaan palkintojen jakoa. Kun enää viimeisen luokan maxikoirat olivat jäljellä, jätin ruusukkeet toimiston tytöille, laitoin palkinnot palkintopallille ja lähdin kotio.Ai niin ja teinhän minä siellä ostoksiakin ! Ostin häkin Daralle ja miksei Ellillekin. Nyt vain alkaa treeni, miten saa neidit tottumaan häkissä oloon. Häkki on metallinen, mutta suht kevyt. Ei ainakaan tuntunut pahalta kantaa.

Kotona olin noin puoliseitsemän maissa. Olin aika finaalissa.  Kotosalla hetken katselin tansseja tähtien kanssa, kunnes pilkkukaverit alkoivat olla jo aika kärsimättömiä. Ulos olisi jo päästävä !  Laahustin hikisen remmilenkin. Tuntui ettei vaan jalat toimi ollenkaan.  Mitättömän lenkin seurauksena ipanat olivat taas riehua täynnä vielä sisälläkin. Dara kiiti kulmasohvaamme päästä päähän kuin kilpa-autot ovaaliradalla ja kaamea loikka Ellin niskaan. Hetki kähinää ja painia ja suukopua lattialla ja taas sohvalle, viuh, miljoonaa. Niin ja se ei haitannut neitiä ollenkaan, että siellä sohvalla saattoi istua jokunen ihminenkin.:0

On tämä harrastaminen rankkaa. Nyt sitten alkaa jo uusi mietintä mitä palkinnoiksi seuraaviin kisoihimme ?  Niihin on enää noin kuukausi aikaa. Hui ja sitten mekin Empun kanssa mennään hyppäreihin mukaan. Silloin en taatusti aio olla koko päivää töissä...tai sitten olen kumminkin. ;)